Mijn Klacht:
onbeschoft behandeld door DHL personeel?
Pakketje laten bezorgen vrijdag 06-02-2015.
DHL belde aan en vroeg of ik naar beneden wilde komen van appartement want hij kwam niet tot aan de deur want hij had meerdere waardevolle spullen bij.
ik kom beneden en er staat een personenauto voor de deur met 2 jonge mannen erin.
komt een jongen uit en bied mij een pakketje aan.
ik vraag of hij een pasje ofzo heeft van DHL want hij was in persoonlijke kleding met sportpetje op.
daarop wordt hij agresief in zijn woorden en riep hij zijn vriendje uit de auto die druk met zijn telefoon bezig was.
komt die andere persoon naar mij toe en zegt zeer agressief of ik het pakketje nou wil hebben of niet.
ik vraag weer naar zn pasje of een legitimatie van DHL.
daarop wordt de persoon nog bozer en zegt dat het pakketje retour gaat.
Gelukkig kwam er in tussentijd een medebewoner binnen en kan getuigen wat er is gebeurd en hoe ik ben behandeld.
Gewenste Oplossing:
dat weet ik nog niet.

