Mijn Klacht:
Ja hoor het is weer zover! Waarom gaat het letterlijk bij IEDERE bezorging van DHL mis?!! Ik krijg zojuist weer een melding van ‘bezorgd’ terwijl ik thuis netjes op de bank zit te wachten en mijn pakket nergens te bekennen is! (JVGL06281950000629037686) Er is iets goed mis met dit bedrijf. Dit is niet een eenmalige fout, maar een stelselmatig probleem waarbij de bezorgers duidelijk niks om klanten of hun werk geven. Heel spijtig dat ondanks al mijn klachten en van de medebewoners in het complex er niks verandert. (Naast dit soort fouten worden er regelmatig waardevolle pakketten in de hal achtergelaten waar iedereen bij kan) Stel je voor dat je even naar boven moet lopen! Ongelooflijk waardeloos dit. Het lijkt mij niet heel moeilijk om te achterhalen welke bezorger verantwoordelijk is voor een bepaalde wijk en deze aan te spreken op dergelijke fouten of nalatigheid. Waarschijnlijk wilde de meneer in kwestie lekker op tijd naar huis op zaterdag. Dan voer je toch gewoon bij alles ‘afgeleverd’ in?! Het geduld is op!
Gewenste Oplossing:
Ik wil weten waar mijn pakket is en dat de bezorgers eens wordt aangesproken!


