Klacht: bezorger voor de deur met pakket niet bezorgt

ashleychan_20 op 23 augustus 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

beste DHL,

ik heb afgelopen donderdag een pakket gekocht van de HM, hij zou eigenlijk gisteren worden bezorgt (21-08-2023) maar uiteindelijk kwam het vandaag geen probleem. Hij zou vandaag worden bezorgt tussen 14:30 en 16:30 uiteindelijk kwam het busje van jullie (DHL) voor mijn deur te staan en ik zag uit mijn raam dat een van jullie medewerkers het pakketje in zijn hand had en scande het pakketje en hij ree zo maar weg hij had ook niet aangebeld of gekeken of iemand thuis was. Hij ree weg en een paar minuten later kreeg ik een melding op mijn telefoon: ‘we hebben elkaar gemist, je pakket gaat retour naar de verzender’ maar ik was de heletijd thuis. Mijn punt hier is dat een van jullie medeweker het pakketje wel had en ook nog het busje voor mijn deur zat maar ik kreeg het pakketje maar niet. Ook nog heb ik ergens gehoord dat jullie service niet altijd goed is, jullie medewekers kijken niet altijd of er iemand thuis is en rijden zomaar weg ook leggen ze de pakketje voor de deur en bellen niet eens aan kijken of er iemand thuis is.

zouden jullie alsjeblieft ALTIJD checken of er iemand wel thuis is of niet, en niet zomaar wegrijden omdat jullie medewerkers geen zin hebben. kijken of de buren thuis zijn en daar het pakketje afgeven.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goedendag, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het pakket niet is aangeboden en retour is verzonden. We kijken graag met u mee. Heeft u voor ons het zendingsnummer? Dit nummer begint vaak met JVGL, 3S, JUN, JJD of CY. Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht ashleychan_20

7 maanden geleden - Van hartelijke bedankt voor het behandelen van deze bericht! Verzendingsnummer: 3SHM00009559289

DHL

Heeft op 23 augustus 2023 om 14:29 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor het zendingsnummer.

Ik heb deze klacht meteen voor u doorgezet onder nummer: 20927664. U kunt ervan uitgaan dat dit serieus besproken en opgepakt gaat worden tussen de manager en de bezorger. Ik ga er dan ook van uit dat dit in de toekomst beter gaat.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Onze excuses voor het ongemak.

Jim
DHL Parcel E-care