Klacht: Bezorger verzaakt zijn werk uit te voeren.

zonhei op 24 november 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zit aan de receptie van een heel groot woonzorgcentrum met 5 flats met aanleunwoningen om me heen, deze bewoners wonen zelfstandig. De bezorger had geen zin om daar pakjes te bezorgen en heeft alle pakjes bij het woonzorgcentrum in de sluis gelegd, met als gevolg dat ik de bewoners moest gaan bellen om de pakjes te halen, terwijl deze mensen een eigen huisadres hebben, het woonzorgcentrum zit op nummer 66 en de pakjes moesten bezorgd worden op: 731 , 711, 521, wat een ontzettende brutale bezorger.
Ons adres is Geldelozeweg 66, 1625 NX Hoorn (NH) 0229-231344 e-mailadres [email protected]

Op 12 november is precies hetzelfde gebeurd met andere pakketjes van DHL.

Verdere informatie van de pakketjes die 23-11 gedumpt zijn:
Zendingsnummer van 521 is niet leesbaar. Mw. Betty Recourt
Zendingsnummer van 731 is CF 876920615 DE Dhr. Martien Viets
Zendinsgnummer van 711(J)VGL06176465001826760947 Mw. M.J. van Veen

Graag de chauffeur hier op aanspreken, dit is niet normaal. Deze pakketjes horen bezorgd te worden op het juiste adres.

Dat de chauffeur/chauffeuse hierover aangesproken wordt. Ik wil geen pakketjes voor andere adressen meer in de sluis van het verzorgingshuis vinden. Hij/zij kan op zijn minst even bij de receptie vragen waar hij/zij moet zijn als hij/zij het niet weet. Dit is gewoonweg dumpen zodat hij/zij er snel vanaf is.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 24 november 2022 om 17:19 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door zonhei