Klacht: Bezorger te vroeg dan de afgesproken bezorg tijd

op 25 februari 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag is de bezorger erg vroeg aan mijn deur geweest voor het pakket te leveren. Afspraak was tussen 14.00 uur en 18.00 uur bezorgen. Nu ben ik om 13,50 uur thuis en ligt er een briefje we hebben u gemist en het pakketje ligt bij de buren. De buren vertelde dat mr de bezorger al om 9.30 uur 10.00 uur mijn pakket bezorgt heeft bij mijn buren . Dit is niet de eerste keer maar de tweede keer en toen mocht ik het pakketje zelf gaan halen bij een bezorg punt de volgende dag en het is de zelfde bezorger die dit doet . Met de andere bezorger heb ik geen problemen mee en bezorgd altijd mooi op de afgesproken tijden die ik aangeef bij de bestelling van het product . Beste DHL ik maak niet voor niets een tijd afspraak waarom wordt daar iet aan gehouden ! ik kan net zo goed niets afspreken met deze bezorger want op de afgesproken tijden komt hij toch nooit .

Als er een tijdsbestek afspraak gemaakt wordt bij de bestelling van het product er zich dan ook aan houd en niet uren er voor het pakket bezorgt als er niemand thuis is zo als ik het aan gegeven heb bij de bestelling .

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 25 februari 2020 om 12:12 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat deze bezorger nu al twee keer buiten het aangegeven tijdvak is gekomen. Mijn excuses voor het ongemak.

Soms is het helaas noodzakelijk om van de planning af te wijken. In dit geval had het met wegafzettingen te maken in verband met de carnavalsfestiviteiten die voor de middag waren gepland in Arnhem. Om alle pakketten te kunnen bezorgen, moesten de bezorgers in deze plaats eerder vertrekken. Door uw pakket bij de buren af te leveren, heeft de bezorger er op correct wijze voor zorggedragen dat u uw pakket toch op de verwachte dag in handen had.

Mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren doordat wij waren genoodzaakt van de planning af te wijken.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
Webcare DHL Parcel