Klacht: Bezorger rijdt gewoon door

inge00000 op 20 oktober 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas rijdt de bezorger voor de tweede keer in precies 7 dagen tijd gewoon door. Hij/zij rijdt langzaam langs ons adres en rijdt vervolgens door. Na een aantal minuten krijg ik de welbekende ‘we hebben u gemist’ mail. Nee de bezorger heeft mij niet gemist, hij had geen zin om te stoppen en levert vervolgens veel pakketten tegelijk af bij een Servicepunt, zodat hij eerder vrij is. Erg jammer en van mij mag alles met PostNL komen, zij stoppen in ieder geval bij het adres.

Gewenste Oplossing:

Dat de bezorger de volgende keer in ieder geval even stopt en claxonneert, zodat ik het pakket bij hem op kan halen bij de bus.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u uw pakket niet hebt ontvangen. Ik wil hier graag een melding van maken. Zou u daarom het zendingsnummer van dit pakket door kunnen geven? Met vriendelijke groet, Christiaan E-Care DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht inge00000

3 jaren geleden - Bedankt voor de snelle reactie. Het zendingsnummer is 3SDGB106551930. Met vriendelijke groet, Inge Kroeze

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemorgen, Bedankt voor het doorgeven van uw zendingsnummer. Ik heb direct de zending even bekeken en zie inderdaad de niet-thuis melding staan die op 15 oktober was gegeven. Allereerst mijn oprechte excuses hiervoor! U geeft in uw bericht aan dat dit de tweede keer in 7 dagen is. Ik wil hierom ook graag even nakijken of het de vorige keer ook om dezelfde bezorger ging. Dit wil ik dan graag benadrukken in de klacht. Heeft u het vorige zendingsnummer daarom ook nog voor mij? Als u deze niet meer heeft, ontvang ik graag uw postcode huisnummer met naam van de afzender. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Elle E-Care DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht inge00000

3 jaren geleden - Het zendingsnummer van de andere bezorging was 3SLVS0001715107 met de postcode 7666LP. Met vriendelijke groet, Inge Kroeze

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 oktober 2021 om 10:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht met het tweede zendingsnummer. Ik heb direct een mail gestuurd naar de manager van de bezorger, deze pakt het verder op. Dit is een intern proces waar we helaas geen terug koppeling over kunnen geven. Mijn excuses voor het vervelende ongemak.

Ik wens u in ieder geval nog een hele mooie week.

Met vriendelijke groet,

Selena
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door inge00000