Klacht: Bezorger onderweg maar nooit aangekomen.

Roy Roosen op 12 juli 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb via bax een aantal artikelen besteld, dat zou vandaag bezorgd worden tussen 19:30 en 21:30.

Rond 13:00 was het gearriveerd in Rotterdam volgens DHL vervolgens om 19:36 stond er dat het pakkket onderweg was met de bezorger en nog geen kwartier later stond er ” We hebben elkaar gemist ” terwijl ik gewoon thuis was en niks heb gehoord. Dit is gewoonweg schandalig en niet professioneel, dit is al de zoveelste keer dat ik dit heb mee gemaakt met DHL. Er staat nu dat het morgen bezorgd zal worden tussen 14:00 – 18:00 uur maar ik heb er een hard hoofd in.

Ik wil graag weten waarom de bezorger gemeld heeft dat we elkaar gemist hebben terwijl ik gewoon thuis was en waar mijn pakket gebleven is.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Roy Roosen

7 maanden geleden - Hierbij doe ik het track en trace nummer bijvoegen mocht DHL dat nodig hebben. 3SBHP007669125

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goedemiddag Roy, Allereerst mijn excuses dat er ten onrechte een niet thuis-melding is gemaakt bij u. Ik maak hiervan graag melding bij de manager van de desbetreffende bezorger, zodat hij of zij hierop kan worden aangesproken. Heeft u voor mij misschien het track trace-nummer van de zending waar het om gaat, zodat ik deze kan opzoeken in het systeem? Hartelijk dank alvast. Met vriendelijke groet, Lize DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Roy Roosen

7 maanden geleden - Track en trace nummer: 3SBHP007669125 Met vriendelijke groet, Roy Roosen.

7 maanden geleden - 3SBHP007669125 track en trace

DHL

Heeft op 12 juli 2023 om 09:15 geantwoord

Goedendag,

Dank voor uw bericht.

Er is een klacht voor u ingediend bij de desbetreffende CityHub. De koerier zal hierop aangesproken worden. Ik ga er vanuit dat het in de toekomst niet opnieuw zal voorkomen. We horen het graag als u tegen problemen blijft aanlopen.

Mijn excuses dat de levering zo is verlopen.

Senna
DHL Parcel E-care