Mijn Klacht:
Op 14 januari is door DHL geprobeerd een pakket bij ons te bezorgen. Op dat moment waren wij niet thuis, maar we hebben wel een ‘vandaag troffen wij niemand thuis’ bericht in de bus gekregen. Dezelfde avond hebben we met de bezorgcode op dhlforyou.nl/gemist aangegeven dat het pakket op donderdag 15 januari tussen 18.00 en 21.00 wilden ontvangen. Wij zijn gedurende deze complete periode + daarvoor en daarna thuis geweest, maar hebben geen bezorger aan de deur gehad en ook geen niet-thuis briefje o.i.d. in de bus gekregen. Toevallig wisten we dat de buren 2 huizen verderop ook een pakket verwachtten en zij hebben op 15 januari om 19.30 wel hun pakket gekregen! Kortom, zeer ontevreden over de service van DHL en de betreffende bezorger. Ook ben ik ontevreden over het feit dat ik ’s avonds geen medewerker van DHL kan bereiken om dit op te lossen en dat naar de verzender wordt verwezen op de website. Zeer irritant, omslachtig en niet klantvriendelijk allemaal!
Gewenste Oplossing:
Als DHL het pakket vrijdag 16 januari tussen 18.00 en 21.00 levert, met excuses van haar en/of de bezorger.

