Klacht: Bezorger niet geweest pakket teruggestuurd

SAY439 op 10 juli 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wacht al enkele dagen op mijn pakket. Donderdag was ik er niet en toen kreeg ik netjes een brief dat de volgende dag nog een poging zou worden gewaagd. Echter niemand gezien en ook geen brief achtergelaten. Op internet las ik dat ik tot mijn verbazing niet thuis was aangetroffen. Op de volgende dag zou nog een poging worden gewaagd. Ook toen ben ik nergens heen gegaan en heb netjes mijn post afgewacht. Wederom niemand gezien en geen brief achtergelaten. Vandaag klantenservice gebeld en 25 min in de wacht gestaan! Hoor ik dat mijn pakketje is teruggestuurd!! DHL moet echt wat aan haar medewerkers doen. Ik zal in ieder geval niet meer bestellen bij winkels die met DHL samenwerken. Heb totaal geen vertrouwen meer in dit bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Als ze alle rotte appels ontslaan en hun afspraken nakomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 juli 2018 om 12:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend vreemd zeg. Mijn excuses hiervoor! Helaas kan ik zo niet direct terugvinden wat er exact is mis gegaan de afgelopen twee pogingen. Ik snap dan ook dat u baalt dat de zending weer retour is gegaan. Helaas kan ik niet ook niet meer tegenhouden. Om uw zending alsnog in ontvangst te kunnen nemen, kunt u dan ook het beste contact opnemen met de verzender. Deze dient de zending opnieuw te versturen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,

Nikki
DHL Parcel (Netherlands) B.V.
Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door