Klacht: Bezorger niet geweest

Ieht op 18 november 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DHL zou een pakket bezorgen tussen 10:55 en 12:20.
Echter kreeg ik om 11:26 al mail dat er geen gehoor was.
Ik ben net nog gaan kijken of de bel het doet aangezien ik de hele dag thuis ben, de bel deed het gewoon.
Ik ga er dus vanuit dat de bezorger alweer besloten heeft dat een pakket op mijn adres afgeven te veel moeit was.
Hiervan ga ik uit aangezien dit niet de eerste keer is dat een pakket via DHL niet op mijn adres afgegeven wordt maar naar een DHL Servicepoint gebracht is.

Gewenste Oplossing:

Betere bezorgers die daad werkelijk hun werk doen door naar het bezorgadres te gaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedemorgen, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het is uiteraard de bedoeling dat een bezorger aanbelt en probeert een pakket te leveren, voordat het doorgestuurd wordt naar een servicepoint. Om deze bezorging na te kijken, ontvang ik graag een zendingsnummer met uw postcode en huisnummer. Een zendingsnummer kan worden opgevraagd bij de afzender van uw pakket en begint meestal met 3S, JVGL, JUN, JJD, CD, CY of eindigt op DE. Alvast bedankt voor de moeite en met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel E-Care

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 november 2022 om 08:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Tot op heden hebben wij nog niets van u vernomen. Om deze reden gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. U kunt telefonisch (0900 222 21 20) en via de live chat contact opnemen.

https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support

Met vriendelijke groet,

Jim
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Ieht