Klacht: bezorger niet gekomen

bovdb op 02 januari 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 2 januari 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste Bov, Allereerst excuses voor de late reactie. Helaas was er op de 17e sprake van een foute scan, waardoor de T&T niet de juiste info gaf. Door een fout was uw pakket op het depot blijven liggen en niet...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 2 januari 2015

Een klant van DHL heeft herhaaldelijk gewacht op een pakket dat niet is bezorgd. Na een gemiste levering en een belofte voor een nieuwe bezorging, bleek de status van het pakket onterecht te vermelden dat het adres gesloten was, terwijl er de hele dag iemand thuis was. De klant uitte zijn teleurstelling over de gebrekkige service en het gebrek aan professionaliteit van de bezorgers.

Mijn Klacht:

Ik verwacht al heel lang een pakket. bij de eerste levering was er niemand thuis, dus is er een brief je achtergelaten waar op stond dat hij de volgende dag tussen 14:00 en 18:00 zou komen. Nu is het pakketje er nog steeds niet. toen ben ik gaan kijken bij de Track&Trace code en daar stond dat het adres gesloten was, maar dit is onmogelijk want er is vandaag de hele dag iemand bij ons thuis geweest. er is dus gewoon niemand langs geweest. dit is uitermate onbeschoft en niet zoals ik het had verwacht van DHL. nu is er speciaal iemand voor het pakje thuis gebleven en dat had dus nu helemaal niet nodig hoeven zijn. hele slechte service en heel erg teleur gesteld, omdat een paar van die luie wagenchauffeurs de hele dag op hun bolle reet zitten en wij keihard moeten werken voor ons geld. maar omdat zij zo ongelofelijk sloom zijn, zijn wij hier de dupe van.

Gewenste Oplossing:

wanneer mijn pakket op de goede AFGESPOKEN tijd komt ipv helemaal niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 januari 2015 om 12:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Bov,

Allereerst excuses voor de late reactie.

Helaas was er op de 17e sprake van een foute scan, waardoor de T&T niet de juiste info gaf. Door een fout was uw pakket op het depot blijven liggen en niet met de chauffeur meegegaan. Het pakket is in de middag doorgepland naar de volgende werkdag. Onze oprechte excuses voor het veroorzaakte ongemak.

Volgens onze gegevens is het pakket gelukkig op de 18e wel bij u bezorgd. Hopelijk is de klacht hiermee voor u opgelost.

Met vriendelijke groeten,
David

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM