Klacht: Bezorger niet gekomen

menno op 07 juli 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket (kleding besteld bij mango) is vandaag niet bezorgd. gisteren (zondag 1juli) vonden wij een kaart van DHL dat er niemand thuis was, en dat hij maandag (2juli) tussen 11-15u bezorgd zou worden. ik heb thuis gewacht terwijl ik andere plannen had en zou studeren in de bieb. Maar niemand is gekomen. ik vind dit erg vervelend en heb ook de thuis voor niets gewacht. waarom is mijn bestelling niet gekomen?

ook de code op de kaart waar ik de pakket en bezorging kan volgen doet het niet op de link die er bij staat. ik lees heel veel zelfde klachten zoals deze.

toevallig vorige keer (andere adres) ook een andere pakket van ecco schoenen, ook die zou geleverd worden door dhl, maar vond weer een kaart maar zonder een andere aanleverdatum, maar dat ik hem kon ophalen. dit heeft mij bijna een uur tijd gekost omdat het ver was. waarom wordt er niet aangeboden de pakket de volgende dag te bezorgen?!

Gewenste Oplossing:

snel mijn pakket geleverd krijgen. ik wil niet weer naar de ophaalpunt. nooit meer zulke lange tijdspanne, ik ga niet uren staan wachten terwijl tijdstip afspraak gemaakt kan worden.

en dat de werknemer hierop aangesproken wordt, ik wil weten wat de reden was en wat de consequenties zijn nadat jullie hem hierop aanspreken en dus omdat hij niet kwam.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u heeft gewacht en u geen bezorger heeft getroffen. Ik wil dan ook graag met u meekijken naar uw zending. Op basis van uw adresgegevens heb ik geen recente zending kunnen terugvinden. Heeft u voor mij het zendingsnummer van de zending die u verwacht? Als het goed is heeft u deze gekregen van Mango. Alvast bedankt voor uw medewerking. Hartelijke groet, Nikki van DHL Parcel Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 07 juli 2018 om 12:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Enige tijd geleden vroegen wij u om extra informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op ons verzoek heeft gereageerd, ga ik ervan uit dat het probleem inmiddels is opgelost. Mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen via de telefoon, e-mail of social media: https:www.dhlparcel.nlnlconsumentsupport.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door menno