Mijn Klacht:
Mijn pakket (kleding besteld bij mango) is vandaag niet bezorgd. gisteren (zondag 1juli) vonden wij een kaart van DHL dat er niemand thuis was, en dat hij maandag (2juli) tussen 11-15u bezorgd zou worden. ik heb thuis gewacht terwijl ik andere plannen had en zou studeren in de bieb. Maar niemand is gekomen. ik vind dit erg vervelend en heb ook de thuis voor niets gewacht. waarom is mijn bestelling niet gekomen?
ook de code op de kaart waar ik de pakket en bezorging kan volgen doet het niet op de link die er bij staat. ik lees heel veel zelfde klachten zoals deze.
toevallig vorige keer (andere adres) ook een andere pakket van ecco schoenen, ook die zou geleverd worden door dhl, maar vond weer een kaart maar zonder een andere aanleverdatum, maar dat ik hem kon ophalen. dit heeft mij bijna een uur tijd gekost omdat het ver was. waarom wordt er niet aangeboden de pakket de volgende dag te bezorgen?!
Gewenste Oplossing:
snel mijn pakket geleverd krijgen. ik wil niet weer naar de ophaalpunt. nooit meer zulke lange tijdspanne, ik ga niet uren staan wachten terwijl tijdstip afspraak gemaakt kan worden.
en dat de werknemer hierop aangesproken wordt, ik wil weten wat de reden was en wat de consequenties zijn nadat jullie hem hierop aanspreken en dus omdat hij niet kwam.
