Klacht: Bezorger meld niet thuis zonder langs te komen

op 15 mei 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op zaterdag 11 mei zou mijn nieuwe kinderwagen komen. Ik heb hiervoor vrijgenomen en niks gepland, zodat ik de zending kon aannemen. Deze zou voor 14.00 uur geleverd zijn, echter bij het checken van de track and trace pagina zie ik dat ik zogenaamd niet thuis zou zijn. Contact opgenomen met de klantenservice en kwam niet verder dan zal een foutje van de bezorger zijn geweest. Aangegeven dat ik op het eerstvolgende bezorgmoment (dinsdag 14 mei) niet aanwezig zou zijn. Of ik een andere bezorgdatumtijd wou kiezen. Deze optie had ik helaas niet volgens de track and trace pagina. Wéér contact opgenomen met de klantenservice. Konden ze niks aan doen. Vandaag ineens een briefje in de bus, we hebben u gemist, terwijl op mijn pagina nog steeds staat aangeven dat ik de zending dinsdag kan verwachten. Nog steeds kan ik geen andere datum kiezen. Behalve dat ik nu geen idee heb of en wanneer mijn kinderwagen komt, heb ik niks aan de zogenaamde service gehad. Zelfs een excuses kan er niet vanaf.

Als ik weet wanneer ik mijn pakket kan verwachten en ik dat gewoon zelf kan inplannen, als compensatie voor mijn kwijtgeraakt ochtend en onwetend personeel bij de klantenservice.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 mei 2019 om 12:00 geantwoord

Goedendag,

Wat een buitengewoon vervelende situatie! Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent, ik heb uw zending bekeken en ik zie dat het gelukkig is opgelost door de zending opnieuw in uitlevering te plannen. Dit neemt niet weg dat ik uw klacht uiteraard door zal zetten richting de depothouder, die dit met de chauffeur in kwestie zal bespreken. Mijn oprechte excuses voor het ongemak!

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door C.Hut