Klacht: Bezorger levert pakket 6 huizen verder af !!!

op 15 mei 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op de deur staat heel duidelijk: ALLEEN HUISADRES.

Dat is bedoeld voor ALLE bezorgers dat ze het pakket NIET bij de buren of verderop n de straat af moeten geven.

Maar de bezorger van DHL doet precies waar hij zelf zin in heeft en leurt de hele straat af met mijn pakket. 6 huizen verderop wordt mijn pakket afgeleverd!! Dat is toch absurd? Ik ken die mensen niet eens!!

Dit is dus NIET de bedoeling!! ALLEEN HUISADRES betekent dat het pakket ALLEEN bij ONS HUISADRES afgeleverd dient te worden!!

Dat deze bezorger van DHL in de toekomst doet wat er op de deur staat: ALLEEN HUISADRES en dus het pakket nergens anders afleveren.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 15 mei 2019 om 13:29 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de juiste afdeling, zodat deze opgepakt kan worden en wij herhaling kunnen voorkomen. We stellen het erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht kenbaar te maken. Hierdoor stelt u ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren en daarvoor wil ik u graag bedanken.

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Jessie1995