Klacht: Bezorger komt niet aan de deur

Boze muzikant op 25 november 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zit te wachten voor het raam op mijn bestelling. Ik zie de bezorgbus door de straat rijden, denk nog even dat ie een plek zoekt om te stoppen maar hij/zij rijdt gewoon door. Wanneer ik de pagina ververs staat er dat ik niet thuis was en het pakket retour afzender gaat.
Lekker verdienmodel DHL!
Betaald krijgen om je werk niet te doen.
DHL gebeld die een klacht aanmaken intern maar verder niets kunnen betekenen.
Wat dacht je van bezorger bellen of bij terugkeer op het distributiecentrum terugsturen op eigen kosten?
Als ik de klachtenstroom lees op dit forum, lijkt het me wijs om snel iets te doen aan de manier van werken en controle daarop.
We melden de klacht ook bij de webshop. Als DHL geen oplossing kan bedenken, dan moeten ze misschien ander werk gaan zoeken.

Levering van het pakket en een aanpassing in DHLs werkproces om dit te voorkomen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 25 november 2022 om 11:33 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat onze bezorger heeft aangegeven dat u niet thuis was. Ik begrijp uit uw verhaal dat u wel thuis was.

Ik zie ook dat er telefonisch contact is geweest en er een klacht is doorgezet onder casenummer: 16805936. Dit is inmiddels serieus opgepakt en besproken met de bezorger. Mocht dit onverhoopt nogmaals voorkomen, dan kunt u dit nummer vermelden. Dan kunnen we snel zien of het om dezelfde bezorger gaat.

Helaas staan retourpakketten vast, wij kunnen hier niets aan veranderen of dit proces stoppen. Wij hebben geen contact met bezorgers, zij hebben ook geen werktelefoon. De zending is dus echt retour verzonden. Ik wil u adviseren om de afzender te contacteren voor een nieuw pakket of oplossing.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Onze excuses voor het ongemak.

Jim
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Boze muzikant