Klacht: Bezorger geeft geen voorrang in het verkeer

Desiree de Mol Moncourt op 25 november 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedemiddag, vandaag rond de klok werd ik bijna met mijn fiets geschept door een bezorger van dhl, ik kreeg geen voorrang op kruising st wirosingel/ keulsebaan in Roermond. De man reed richting Kitskensberg binnen. De man in kwestie zag niets en was bezig met zijn telefoon, zijn ogen waren naar beneden gericht. Het was een oudere man die een bril met koordjes droeg en ik dacht een pet, hij reed in zo’n klein electrisch autootje. Het ging zo snel dat ik zijn nummerbord niet kon noteren. Als ikzelf niet zo allert was geweest dan was ik ten val gekomen met alle gevolgen van dien. Zoiets mag niet gebeuren, vandaar ook mijn melding.

Dat deze man op zijn gedrag wordt gewezen, als er een kind op de fiets had gezeten dan had het kind dood kunnen zijn. Er ligt een school enkele meters van het voorval vandaan.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Goedemorgen mevrouw De Mol Moncourt, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het is te begrijpen dat u door de schrik niet in staat bent geweest om een kenteken te noteren. Mijn excuses bovendien voor het niet correct deelnemen aan het verkeer door de bewuste chauffeur. Helaas kunnen we niet op een plaats waar een voorval heeft plaatsgevonden zoeken welke chauffeur verantwoordelijk was voor deze bijna ongeval. Wanneer u heeft gezien waar deze chauffeur een pakket heeft geleverd , met tijdstip en dag, kunnen we nog deze chauffeur proberen te traceren en aan te spreken op dit voorval. Voor nu mijn excuses voor het ondervonden ongemak. Mocht u nog meer informatie aan kunnen leveren, dan helpen we u uiteraard verder. Met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel E-Care

DHL

Heeft op 25 november 2022 om 11:00 geantwoord

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Tot op heden hebben wij nog niets van u vernomen. Om deze reden gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. U kunt telefonisch (€1,- per gesprek: 0900 222 21 20) en via de live chat contact opnemen.

Jim
DHL Parcel E-care

Desiree de Mol Moncourt

Heeft op 25 november 2022 om 12:09 geantwoord

Hallo, ik kreeg het antwoord terug, schijnbaar kon im niet reageren op uw antwoord. Ik zal mijn reactie opnieuw insturen tav mevr Laura

Alle klachten die gemeld zijn door Desiree de Mol Moncourt