Klacht: Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was en pakket niet kon bezorgen. Dit klopt niet

arianne Brouwer op 12 oktober 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via de mail kreeg ik de melding dat het pakket niet bezorgd kon worden, dit klopt niet omdat ik thuis was. De bezorger doet zijn werk niet en spreekt niet de waarheid. Vervolgens naar DHL gebeld. Morgen kan het pakketje pas opgehaald worden bij een servicepunt. Ik ben nu genoodzaakt een dag langer te wachten. Dit kon niet anders opgelost worden. De manager (leidinggevende van de chauffeur) wordt op de hoogte gesteld van het niet functioneren van de bezorger.
Het is te triest voor woorden dat er zo met klanten wordt omgegaan, het probleem niet wordt opgelost. Ik eis een goede tegemoetkoming van deze zeer belabberde service.

Gewenste Oplossing:

Ik wil in geld een tegemoetkoming. Het kost mij veel tijd om dit te regelen en ik heb last van jullie slechte service. Dat is niet het probleem van de klant.
50 euro zo zeer schappelijk zijn.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 oktober 2021 om 14:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat er een onterechte niet thuis melding is gemaakt door de bezorger. Goed om te horen dat u dit direct telefonisch hebt gemeld bij de klantenservice. Ik zie inderdaad dat hier een klacht voor is aangemaakt, zodat dit serieus opgepakt zal worden door de leidinggevende van de bezorger. Ik verwacht dan ook dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren.

Helaas kunnen wij u hier geen tegemoetkoming in geld voor bieden. Ik begrijp uiteraard dat dit een vervelende situatie is, daarom is hier ook direct een serieuze klacht voor aangemaakt en zal dit verder opgepakt worden.

Onze excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet,

DHL Parcel E-care.

arianne Brouwer

Heeft op 12 oktober 2021 om 16:36 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Met alleen een excuus kan ik niks. Er veranderd niks aan de situatie. En u bent niet bereid om een tegemoetkoming te geven. Dit is erg vervelend. Ik zie dit graag tegemoet!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door arianne Brouwer