Klacht: Bezorger doet zogenaamd zijn werk

Mireille van bosch op 21 augustus 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Jullie moeten je schamen hoe er met mijn pakket is omgegaan.
Via de zalando zou via expres levering afgelopen vrijdag mijn pakket worden afgeleverd. Ik had neerzet toestemming gegeven maar was de gehele avond onverwachts thuis. Mijn pakket is zonder reden van opgaaf niet geleverd. Het zou naar een pick-up point gestuurd worden (2dorpen verderop)
aangeven het thuis te willen krijgen. De gehele zaterdagavond in de tuin gezeten wel de bezorgen met een bloedgang door de straat zien scheuren (heen en terug ik woon aan een doodlopende straat) maar bezorger heeft niet de moeite gedaan zijn/haar werk te doen, namelijk mijn pakket bezorgen.
Heeft de bezorger wel zijn rondje gereden zodat op gps het lijktof die persoon zijn werk doet??!!
(Helaas is mijn pakket geretourneerd en is de kleding niet opnieuw te bestellen )
En helaas niet voor het eerst dat jullie service zeer zeer slecht is

Dat de bezorger zijn werk doet! En op zijn minst een excuus voor deze slechte service

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goedendag, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u voor niets heeft gewacht en het pakket nu retour is gegaan. We kijken graag met u mee. Heeft u voor ons het zendingsnummer? Dit nummer begint vaak met JVGL, 3S, JUN, JJD of CY. Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Mireille van bosch

7 maanden geleden - Het gaat om pakket met nummer 3SZAE002585008 en 3SZAE002585005

DHL

Heeft op 21 augustus 2023 om 11:24 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor de zendingsnummers.

Ik zie ook de onterechte niet-thuis melding staan. Ik heb deze klacht meteen voor u doorgezet onder nummer: 20883725. U kunt ervan uitgaan dat dit serieus besproken en opgepakt gaat worden tussen de manager en de bezorger. Ik ga er dan ook van uit dat dit in de toekomst beter gaat.

Voor een nieuwe zending of oplossing wil ik u adviseren om contact op te nemen met de afzender.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Onze excuses voor het ongemak.

Jim
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Mireille van bosch