Mijn Klacht:
Vandaag zou mijn pakketje worden bezorgd. Ik helemaal blij natuurlijk want gister had ik de bezorging helaas gemist. Op het papier stond dat de bezorging tussen 9 en 1 zou komen. De hele ochtend thuis gezeten, maar na 1 uur nog steeds geen pakketje. Toch maar even naar de brievenbus gedaan en ja hoor, een briefje dat er niemand thuis was en dat de bestelling nu maandag komt. Er is dus gewoon niet aangebeld, of misschien verkeerd en dat de bezorger niet even de moeite neemt om nog een keer opnieuw aan te bellen..
Gewenste Oplossing:
Eigenlijk ben ik pas tevreden als mijn bestelling nu nog wordt geleverd, maar dat kan natuurlijk niet. Maar het zou fijn zijn als jullie in het weekend bereikbaar zijn zodat ik het probleem direct op zou kunnen lossen...

