Klacht: Bezorger, bezorgt niet bij mij

op 08 februari 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

30 januari zou er een pakketje bezorgt worden bij mij thuis door DHL, met een lever tijd tussen 11 en 15 uur. Ben ook de hele dag thuis of heb zicht gehad op mijn voordeur.

Omstreeks 14.30 komt er een busje bij mij op het plein rijden en zie hem zoeken naar een woning, in het busje zie ik duidelijk samen met mijn vriend een persoon zitten met DHL kleding aan! Dus ik loop naar buiten om de chauffeur te begroeten en mijn pakketje in ontvangst te nemen, de desbetreffende bezorger stond inmiddels voor mijn woning, ik dacht die stapt nu uit en dan kan ik het pakketje in ontvangst nemen, was nog ongeveer 10 meter van het busje vandaan. Toen plots het busje weer zijn weg vervolgde. De bezorger is niet uitgestapt en heef al niet eens aangebeld of iets dergelijks.
In de track and trace data van dhl staat dat het pakketje niet geleverd is wegens overmacht.

31 Januari idem
Maar heb de chauffeur niet gezien of gehoord

1 februari

Weer de hele dag gewacht
Krijg dan s’avond’s deze melding

Ontvanger verhuisd of onbekend, neem contact op met de verzender

Ik woon toch echt op dit adres en vanaf 10 uur tot en met 03.00 s’nachts was er toch echt iemand aanwezig.

Groet Marc

Ik ben pas tevreden als het pakketje kosteloos weer bezorgd wordt bij mij thuis of bij een dichtbijzijnde pick-up point. De huidige verzender van dit pakketje vraagt dat ik nog eens 10 euro ga overmaken voor het opnieuw verzenden van het pakketje!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 08 februari 2019 om 12:27 geantwoord

Goedendag,

Ik heb de zending voor u nagekeken en ik kan me voorstellen dat u hier niet over te spreken bent. Dit zendingsverloop verdient niet de schoonheidsprijs, en ik zal dit dan ook intern terugkoppelen richting de depothouder. Hoe graag ik u ook aan deze zending zal willen helpen om deze nog in keer in uitlevering te laten gaan, moet ik u helaas mededelen dat ik die mogelijkheid niet voor u heb. Hiervoor zal ik u moeten adviseren contact op te nemen met de verzender. Mijn excuses voor het ongemak!

Mike

Heeft op 08 februari 2019 om 13:13 geantwoord

Ik snap dat dit nu niet meer opgelost kan worden, ben alleen niet content met de extra kosten die dit met zich mee brengt!

Alle klachten die gemeld zijn door Marc1980