Klacht: bezorger bezorgt 1 pakket wel juiste afhaalpunt en andere pakket bij service point sorteercentrum

jacqueline.derover op 23 juni 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

kleine pakket die wel word bezorgd bij het juiste afhaalpunt en andere bij het dhl hoofd service point omdat de bezorger te lui is om het grotere pakket op te tillen en een stukje te lopen, dit is waarschijnlijk standaard bij dhl bezorgers en er staan verder geen sancties op aangezien ze dit aan de lopende band doen, te lui om een iets grotere pakket correct af te leveren en dan maar het kleinere wel afleveren.

het gaat om 2 pakketten die op het zelfde tijdstip bezorgd zouden worden en die in 1 aflevering zaten dus dhl kan niet met smoesjes komen dat dit toeval was ­čśë

ontslag voor bezorger

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

jacqueline.derover

Heeft op 23 juni 2022 om 14:41 geantwoord

3SLCD000693564
3SBDC9861457424

2645 JL

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 25 juni 2022 om 11:12 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor de gegevens.

Ik heb de zendingen voor u nagekeken. Ik zie dat het pakket met zendingsnummer 3SLCD000693564 in de pakketautomaat is bezorgd. Voor het pakket met zendingsnummer 3SBDC9861457424 heeft de chaffeur aangegeven dat hij heeft moeten uitwijken naar het andere servicepunt. Een reden hiervan kan zijn dat de capaciteit van de gekozen pakketautomaat vol was, of dat er geen kluis meer beschikbaar was voor dit formaat pakket. Helaas is de chaffeur dan genoodzaakt om het pakket op een ander servicepunt te leveren om daarmee te voorkomen dat het pakket retour gaat.

Ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend is. Mijn excuses voor het ongemak.

Dani
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door jacqueline.derover