Mijn Klacht:
Vandaag zou mijn pakketje bezorgt worden tussen 9 en 3. Ik ben de hele dag thuis geweest, maar geen pakketje. Ik heb wel de bezorger rond zien lopen, maar ik ging er vanuit dat mijn pakketje vertraging opgelopen had. Nu zie ik net bij track en trace dat ik zogenaamd om 1600u niet thuis geweest zou zijn. Toevallig is er op de facebookgroep van mijn buurt net een gesprek gaande dat dit heel erg vaak gebeurt, dat de bezorger niet aanbelt. Voor mij was het ook niet de eerste keer. Het is dus een structureel probleem en ik hoop dat DHL hier iets aan doet.
Gewenste Oplossing:
Wanneer DHL-bezorgers niet meer zo maar neer zetten dat iemand niet thuis, wanneer ze niet eens een poging hebben gedaan om te checken of iemand thuis is.

