Klacht: Bezorger achter de woning

Diana Oost op 05 september 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De bezorger heeft mijn pakket in het tuinhuis gelegd. Hij heeft dus zonder toestemming achter ons huis in de tuin rondgelopen en heeft het tuinhuis geopend. Aan de voorzijde van onze woning is een veranda waar hij het pakket prima neer had kunnen leggen en wat dan ook vaker gebeurd. Dat hij achter ons huis heeft gelopen geeft een bijzonder onprettig gevoel.

Ik ben benieuwd naar de regels hierover binnen jullie organisatie: mag dit zomaar?

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Beste Diana Oost, Dank voor uw bericht. Ik kan mij goed voorstellen dat u hierbij een onprettig gevoel krijgt. Dit mag zeker niet, tenzij iemand dat als afgesproken plek doorgeeft en de bezorger weet dat het daar mag worden neergezet. Maar anders is dat absoluut niet de bedoeling. Goed dat u hiervan melding maakt. Ik wil deze klacht verder gaan doorzetten. Zou u het zendingsnummer willen sturen van het pakket dat in uw tuinhuis is neergelegd? Zie graag uw reactie tegemoet en excuses dat de bezorger ongevraagd in de tuin is geweest. Met vriendelijke groet, Marlou Webcare DHL eCommerce

Reactie van de melder van de klacht Diana Oost

7 maanden geleden - Dank voor uw reactie. Het zendingsnummer was 3SBCS23860679 Vr, groet

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Beste Diana Oost, Hartelijk bedankt voor uw bericht. De klacht gaan wij voor u doorzetten zodat de bezorger hierop aangesproken kan worden door zijn leidinggevende. Ik zie dat uw huisnummer niet is doorgegeven bij het aanmaken van de klachtenticket. Zou ik hiervoor alleen nog uw huisnummer mogen ontvangen? Dan kan ik de klacht voor u doorzetten. Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Yunus DHL eCommerce

Reactie van de melder van de klacht Diana Oost

7 maanden geleden - Huisnummer 7

DHL

Heeft op 05 september 2023 om 09:36 geantwoord

Goedendag,

Ik heb deze klacht meteen voor u doorgezet onder nummer: 21128059. U kunt ervan uitgaan dat dit serieus besproken en opgepakt gaat worden tussen de manager en de bezorger. Ik ga er dan ook van uit dat dit in de toekomst beter gaat.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Onze excuses voor het ongemak.

Jim
DHL eCommerce E-care