Klacht: bezorger

harm vd meulen op 01 december 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er is vandaag een artikel door D.H,L bij mij bezorgd,omdat mijn vrouw ziek is en al 7jaar bedlederig is kan ik niet snel naar de deur als de bel gaat, dat was ook nu het geval toen ik bijna hardlopend aan de deur kwam was de bezorger in mijn ogen vanplan weg te gaan —dus ik zij tegen deze perzoon hei hei niet dierekt weg gaan,ik wou er agteraan zeggen ik kan niet zo snel bij de deur komen!! maar de bezorger stond meteen in de brand en schreeuwde IKSTA HIER AL ANDERHAIVE MIENUUT ER KWAM NOG WAT ACHTERAAN MAAR DAT VERSTOND IK NIET HIJ STOND ALWEER BIJ DE BUS ,,,ik kreeg geen kans om uit te leggen waarom ik niet zo snel bij de deurkon komen, vind het zeer onplezierug dat de perzoon niet meer naar mij wilde liusteren ,zeer klijn londje niet geschikt voor dit werk denk ik ,,er komen meer mensen produkten bij mij bezorgen maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt een schand vlek voor het bedrijf .M .v.G. H vd M

Niet

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht harm vd meulen

3 maanden geleden - Geen,,,

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat een ontzettend vervelende houding van de bezorger. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Dit is zeker niet hoe het hoort. Goed dat u het meldt! Ik zou van u graag het zendingsnummer ontvangen, zodat ik deze klacht kan oppakken. Onze zendingsnummers beginnen meestal met 3S, JVGL, JJD, JUN of CY. Deze kunt u mogelijk terugvinden in uw mail en anders onder de barcode op het label dat op de doos zit. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Maud DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht harm vd meulen

3 maanden geleden - komt vandaag toch de op tijd ge annuleerde bestelling die moest ik weigeren is mij verteld dan kwam het product weer op de goede plaats en kreeg ik dan na p,m. 14dagen mijn geld terug.

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Goedemiddag Harm v/d Meulen, Uit uw bericht begrijp ik dat u de zending graag aan de deur wil weigeren. Het is inderdaad zo dat het product dan direct retour naar de verzender gaat en je het aankoopbedrag van de verzender terugkrijgt. Mocht ik de klacht nog voor u door kunnen zetten, ontvang ik graag het zendingsnummer. Hartelijk dank alvast. Met vriendelijke groet, Lize DHL e-Commerce E-care

DHL

Heeft op 01 december 2023 om 09:07 geantwoord

Goedendag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Tot op heden hebben wij nog niets van u vernomen. Om deze reden gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. U kunt telefonisch (lokaal tarief: 088 34 54 399) en via de live chat contact opnemen.

Jim
DHL eCommerce E-care

harm vd meulen

Heeft op 03 december 2023 om 16:06 geantwoord

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

er is nog geen oplossing kreeg van meneer Jelle Kamphuis advies om het matras 140x90 door de Chauffeur mee terug te geven dat is gebeurd was voor zover ik weet verzend nr 3SLDL0012988199- MAAR HEB DAARNA GEEN ENKELE REACTIE MEER GEKREGEN ook geen terug betaling gezien --niets

Alle klachten die gemeld zijn door harm vd meulen