Mijn Klacht:
Pakketje besteld via kinderwinkel. 1e dag van de levering niet thuis. 2e dag een briefje op gehangen met de vraag het bij de buren af te leveren. 3e dag geen bezorger op komen dagen. Zo ook de 4e dag niet. Nu is het pakketje retour gestuurd.
Kinderwinkel geeft aan het niet kostenloos terug te kunnen sturen.
3 x klantenservice aan de lijn gehad, kunnen niks voor me betekenen.
Erg vervelend mw. Maar ondertussen is het zoals het is en komt het erop neer dat je gewoon pech hebt. Ze gingen intern contact opnemen met de desbetreffende bezorger. En hier moest ik maar op vertrouwen. Er word niet in gegaan op de diensten die niet worden geleverd.
2 dagen thuis geweest geen bezorger aan de deur geweest. En dus ook geen code ontvangen.
Na de 2e dag proberen in te liggen via de code met telefoon, geeft het meisje aan van de klanten services dat dat inderdaad niet goed werkt?
Nu bestelling geannuleerd daar ik weiger opnieuw de verzend kosten te betalen!
Kinderwinkel geeft aan over te stappen naar post.nl daar er vaker mensen boos bellen en zeer ontevreden zijn over de services van dhl.
Ook via fb contact gehad zonder enig resultaat, of enige verantwoording vanuit dhl
Gewenste Oplossing:
Nu niets meer aan te doen bestelling geannuleerd.
Gisteren tijdens mijn telefoontje had dhl het pakketje nog kunnen laten bezorger bij de jumbo.
Voorstel gedaan dat dhl gaat regelen dat het pakketje op de boschdijk word geleverd zodat ik het daar op kon halen. Dit was niet mogelijk.
Graag 5 euro vergoeding voor 3 x 1 euro kosten voor het nutteloos bellen. 2 euro telefoon kosten.
