Mijn Klacht:
ik doe regelmatig verzenden via DHL
maar krijg helaas ook regelmatig klachten binnen van clienten,
die geen pakket hebben ontvangen, pakketten die weer terug zijn genomen, clienten die hun pakketten niet kunnen meenemen bij een DHL service punt omdat er een andere naam op hun ID kaart staat, als waar ik het naar toe heb verzonden…ga zo maar door
ik baal hier heel erg van, want de client beschuldigd mij ervan dat ik de pakketten niet heb verzonden…..!!!!!
Ook komt het vaak voor dat ik de traceercode meegeef aan de client, en dat de code ineens niet bij het pakket hoort!!
Gewenste Oplossing:
-

