Klacht: Bezorgen niet

aicequeen op 29 april 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had neerzet toestemming gegeven voor mijn pakket. Toen kreeg ik een bericht dat ze me hadden gemist en het pakket de volgende dag klaar zou liggen bij dhl punt. Krijg ik de volgende dag (vandaag) bericht dat ze me weer gemist hebben en ik het pakket over 2 dagen, bij het dhl punt aan de andere kant van de stad kan ophalen. Wat is dit voor onzin? Ik geef niet voor niets toestemming om het pakket in mijn tuin te zetten.

Breng het pakket vandaag of morgen nog maar bij mij thuis langs, of zorg dat ik het vandaag voor 17:00 uur kan ophalen bij het pakketpunt in mijn eigen wijk.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

11 maanden geleden - Goedendag, Dank voor uw bericht. Om de klacht in behandeling te kunnen nemen, ontvang ik graag een zendingsnummer samen met uw postcode en huisnummer. Een zendingsnummer begint meestal met 3S, JUN, JJD, JVGL, CY. Alvast bedankt voor de genomen moeite en excuses voor het ondervonden ongemak. Met vriendelijke groet, Senna DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht aicequeen

11 maanden geleden - 3SPET9900852434 dit is het zendingsnummer. Mijn postcode is 9732AP.

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 april 2023 om 11:54 geantwoord

Goedendag,

Wat vervelend om te horen! Helaas kunnen wij de locatie van het pakket niet meer wijzigen. Ik heb de klacht voor u aangemaakt want dit is zeker niet onze manier van leveren. De klacht komt terecht bij de juiste city hub zodat de betreffende bezorger hier op aangesproken wordt. Bedankt voor het melden, zo kunnen wij er mee aan de slag! Excuus voor het ongemak!

Lisa
E-care Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door aicequeen