Klacht: Bezorgen is ons vergeten

Lidewij91 op 12 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op vrijdag 9 juni waren wij niet thuis voor het pakket, dus de bezorgen zou zaterdag 10 juni van 9 tot 1 langs kunnnen komen. Geen probleem, wij bleven thuis. Om half 10 zagen wij een dhl-busje in de straat, maar bij ons werd niet aangebeld. Vreemd, maar misschien had die ons pakket niet. Blijven wachten tot 2 uur en toen nog eens bij de track and trace gekeken. Tot onze verbazing stond er dat wij niet thuis waren.. oftewel de bezorger is ons pakket vergeten en heeft gewacht tot 2 uur om dit erop te zetten, want dan is de klantenservice dicht.. lekker dan. In plaats van dat ie alsnog langsrijdt en zijn fout erkend, kunnen we maandag weer thuis gaan zitten, terwijl het ons niet uitkomt.

Gewenste Oplossing:

Als de bezorger het pakket savonds langs brengt en een kleinere tijdsperiode dan 4 uur kan aangeven.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 juni 2017 om 15:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
De bezorger heeft helaas zaterdag niet zijn route kunnen afmaken. Hiervoor onze excuses. Ik durf u niet te zeggen of u dezelfde bezorger heeft gezien aangezien deze pas later dan half 10 met zijn route is begonnen.
We hopen natuurlijk wel spoedig het pakket bij u af te kunnen leveren.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Lidewij91

Heeft op 12 juni 2017 om 21:09 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bezorger zou vanavond weer komen, maar is uiteindelijk door 'tijdelijke overmacht' weer niet geweest.

Alle klachten die gemeld zijn door