Klacht: Bezorgen is moeilijk…

bdk9001 op 18 juli 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had op 9 juli een dynamoring besteld bij bol.com, na 3 pogingen van DHL waarbij ik bij tenminste twee pogingen thuis was (en bij de andere was de status ontvanger gesloten alsof ik een bedrijf zou zijn) het pakket nog steeds niet in huis. In de app was de status inmiddels uw pakket heeft 1-2 werkdagen vertraging, eeneuw bezorgmoment wordt gepland. En nu blijkt mijn pakket doodleuk in de gezamenlijke gang te staan in een kapotgedrukte (en daardoor open) doos… (Foto’s aanwezig)

Ik ben blij dat er niks boeiends of breekbaars in zat, maar ik bestel voortaan niks meer bij shops die alleen via dhl leveren.

Gewenste Oplossing:

Als DHL bezorgers aan leert nemen die weten hoe een deurbel werkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 juli 2018 om 14:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer de Kort,

Bedankt voor uw bericht. Een bezorger mag een pakket nooit onbeheerd achter laten, excuses voor het gedrag van deze bezorger! Graag zou ik willen weten om welke zending het ging. Dan kan ik een officiƫle klacht doorzetten bij het depot. Heeft u een TrackTrace code van het pakket dat gelukkig wel ongedeerd ontvangen is?

Bij voorbaat dank voor aanvullende informatie.

Met vriendelijke groeten,
Eva
Dhl Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door