Mijn Klacht:
Ik zou vandaag een klein pakketje thuis (eerste verdieping van een flat) krijgen. Toevallig is dit verzonden met DHL. Normaalgesproken worden mijn pakketjes bij voor de deur bezorgd door alle bedrijven, behalve door de bezorger van DHL.
Ik heb de eerste keer netjes aan de bezorger gevraagd of die het naar boven kon brengen volgende keer. Nou nee dus.
De klantenservice aan de telefoon was ook erg brutaal en asociaal hierover. Dit was zogenaamd ‘grijs gebied’ in hun beleid.
Lijkt me nou toch echt niet. Aan de deur is aan de deur!
Gewenste Oplossing:
Als mijn pakketjes gewoon bij mijn deur worden afgeleverd en niet bij de deur van de flat.

