Klacht: Bezorgen

op 11 februari 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gistermorgen zou ik een pakket ontvangen, de bezorger belde en voor ik op kon staan liep hij weg. ik riep hem na en zei u gaat wel snel weg hé, waarop hij zij, ja het is goed met u.
ik nam het pakket aan, eenmaal binnen zag ik dat het niet voor mij was maar voor een van de buren.
Even later kwam hij weer terug en zei ik heb ook nog een pakket voor u waarop ik hem aan sprak als u weer een pakket voor de buren afgeeft moet u dat wel vragen, of ik dat wil aannemen zo doen ze dat bij post.nl ook, hij draaide zich om en liep weg wat een onbeschoftheid.. persoonlijk geef mij maar post.nl

Gewenste Oplossing:

Door netjes en vriendelijk te woord te staan door een pakket bezorger.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 februari 2019 om 11:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Het is zeker niet netjes hoe de chauffeur zich heeft gedragen! Ik zal zorgen dat dit bij het depot gemeld wordt en de chauffeur daarop aangesproken wordt.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door 25ginaenbo