Klacht: Bezorgdienst

Jack van der Pal op 23 september 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,

Wederom hebben wij van dhl een bericht gekregen dat wij niet thuis zouden zijn.
Dit is pertinent onjuist.

Los van uw zending hebben we met name met dhl, regelmatig een melding dat we niet thuis zijn terwijl dit wel het geval is.
Ik hoop dat er naast dhl andere leveranciers zijn die niet onjuist heden de lucht in slingeren en doennwaarvoor betaald wordt. Wekt u alleen met dhl dan zal ik een volgend keer mijn pakketje niet bij amazon bestellen maar bij een partij die doet wat er is afgesproken.
Mvg, Jack van der Pal

Gewenste Oplossing:

Als ze gewoon eens hun werk doen waarvoor ze betaald worden

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het vaker niet goed gaat. Ik durf niet te zeggen wat er precies mis is gegaan, aangezien u wel thuis was. Volgens onze systemen zijn de rest van de pakketjes op uw adres in 1 keer bezorgd. U geeft aan dat dit niet klopt. Ik ontvang daarom graag de betreffende zendingsnummers waarbij u ook onterecht een niet-thuis melding heeft ontvangen. Dan kijk ik graag voor u na of het om dezelfde bezorger gaat. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Sam DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 23 september 2020 om 11:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Marlijn
Webcare DHL Parcel

Jack van der Pal

Heeft op 23 september 2020 om 12:46 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Een klacht beantwoorden met vragen of plaats en rugnummers. Ik heb het over meerdere incidenten met DHL. Denkt h nu echt dat ik die negatieve ervaringen ga agenderen en archiveren

Alle klachten die gemeld zijn door Jack van der Pal