Klacht: Beweren klacht opgelost te hebben, niets is minder waar

Elisabeth Eisbach op 04 januari 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13 december beweert een chauffeur om een pakket netjes bij onze klant te hebben afgeleverd. Niets is minder waar. Het pakket is nog steeds zoek. DHL beweert dat het pakket wel degelijk is afgeleverd en geeft aan: opgelost.
Wij teruggestuurd naar de Case – eigenaar, ook deze beweert dat het pakket netjes is afgeleverd.
Toch een rare gang van zaken om alle klachten op opgelost te zetten terwijl er helemaal niets is opgelost.
Desbetreffend pakket met een inhoud van € 80,00 is nog steeds spoorloos

Gewenste Oplossing:

Het pakket of alsnog netjes afleveren of de inhoud vergoeden zodat onze klant alsnog zijn/ haar bestelling ontvangt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat de zending na het onderzoek nog niet terecht is. We kijken graag met u mee. Heeft u voor ons het zendingsnummer? Dit nummer begint vaak met JVGL, 3S, JUN, JJD of CY. Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Elisabeth Eisbach

1 jaar geleden - Het verzendnummer is : 3SDFC1072517371

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 04 januari 2023 om 10:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie dat u eergister per mail heeft gereageerd op de uitkomst van het onderzoek. Ik heb de case opnieuw voor u geopend en doorgezet naar de backoffice zodat zij dit verder voor u kunnen afhandelen. De backoffice neemt contact op per mail om antwoord te geven op uw e-mail.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Dani
DHL Parcel E-care

Elisabeth Eisbach

Heeft op 04 januari 2023 om 20:18 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Wij hebben op dit moment meer bewijs en een filmpje waar de bezorger het pakket met inhoud in de tuin van onze klant neer legt zonder enig goedkeuring van deze klant.
Er komt dus een nieuwe klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Elisabeth Eisbach