Klacht: Bestellingen slordig geleverd

lulu87 op 08 oktober 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 8 oktober 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste heer, mevrouw Vardojeva, Heel vervelend dat u de bestellingen incompleet ontvangen hebt. Ik ben blij dat u hierover contact hebt gehad met Wehkamp en dat zij een onderzoek gestart zijn. Dat betekent dat Wehkamp dit bij ons heeft gemeld...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 8 oktober 2014

De consument heeft herhaaldelijk problemen ervaren met de levering van bestellingen via DHL, waarbij artikelen ontbraken en leveringen zonder handtekening werden afgegeven. Na het melden van deze problemen aan Wehkamp, werd er telkens aangegeven dat het opgelost was, maar de consument bleef ontevreden over de service en de afhandeling van de leveringen. Uiteindelijk werd de rekening gecorrigeerd, maar de consument is nog steeds niet tevreden over de duidelijkheid van de ontvangst van de producten.

Mijn Klacht:

Dag. Ik heb laatste tijd paar bestellingen geplaatst bij wehkamp en dhl is de leverancier. Echter na ontvangst is gebleken dat ik artkelen uit de bestelling mis. Ik heb gelijk doorgegeven aan wehkamp en was zogenaamd opgelost. Tweede keer ging het weer mis. Ik wou niet bij de buren afgegeven hebben dus ik had telefoon nummer achtergelaten zodat ze mij konden bellen. Helass tot ik voor de deur stond hadden ze het al afgegeven, weer zonder handtekening. Ik heb weer wehkamp gebeld en doorgegeven en ze zouden de dhl hierover cotacteren. Ik kreeg een bericht dat het opgelost was en hadden mijn rekening gecorrigeerd. Laatste keer dat ik een bestelling had geplaats had ik in verschillende pakketjes ontvangen en heb een handtekening voor gezet,maar is niet duidelijk voor ontvangst van welke product! dhl bezorger vraagt mij mevrouw weet u toevallig hoeveel pakketjes u heeft en hoe ze eruitzien? Ik keek verbaas en zei dat ik de ontvanger ben en hij moet het weten. Dus in ontvangst genomen. weer incompleet! grootste deel ontbrak,vooral dure dingen. weer contact gehad met wehkamp en ze zeiden dat voor de levering getekend is,natuurlijk heb ik evoor getekend. later zijn vermiste spullen in een rommelbak gevonden bij ons flat! schandalig! Wehkamp is een onderzoek gestart maar ik wou graag zelf ook een melding maken!! Als er aangegeven wordt niet bij de buren afgeven,moet het ook zo zijn! graag verneem ik van jullie of jullie mij in deze kwestie van dienst kunnen zijn
mvg G. Vardojeva

Gewenste Oplossing:

wanneer deze probleem opgelost wordt en ik hoef niet voor NIET ONTVANGEN PRODUCTEN TE BETALEN. Slordige werk van dhl,en is niet de eerste keer

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 oktober 2014 om 11:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer, mevrouw Vardojeva,

Heel vervelend dat u de bestellingen incompleet ontvangen hebt. Ik ben blij dat u hierover contact hebt gehad met Wehkamp en dat zij een onderzoek gestart zijn. Dat betekent dat Wehkamp dit bij ons heeft gemeld en dat we dit verder uitzoeken. Ook zal dit besproken worden met de bezorger. Wehkamp kan u informeren over de resultaten van het onderzoek.

Helaas kan ik verder niets voor u betekenen. De onderzoeken lopen altijd via de afzender. Wel kan ik u verzekeren dat we dit soort meldingen heel serieus nemen en actie ondernemen waar nodig. Ik wil u mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Suzanne

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM