Mijn Klacht:
Dag. Ik heb laatste tijd paar bestellingen geplaatst bij wehkamp en dhl is de leverancier. Echter na ontvangst is gebleken dat ik artkelen uit de bestelling mis. Ik heb gelijk doorgegeven aan wehkamp en was zogenaamd opgelost. Tweede keer ging het weer mis. Ik wou niet bij de buren afgegeven hebben dus ik had telefoon nummer achtergelaten zodat ze mij konden bellen. Helass tot ik voor de deur stond hadden ze het al afgegeven, weer zonder handtekening. Ik heb weer wehkamp gebeld en doorgegeven en ze zouden de dhl hierover cotacteren. Ik kreeg een bericht dat het opgelost was en hadden mijn rekening gecorrigeerd. Laatste keer dat ik een bestelling had geplaats had ik in verschillende pakketjes ontvangen en heb een handtekening voor gezet,maar is niet duidelijk voor ontvangst van welke product! dhl bezorger vraagt mij mevrouw weet u toevallig hoeveel pakketjes u heeft en hoe ze eruitzien? Ik keek verbaas en zei dat ik de ontvanger ben en hij moet het weten. Dus in ontvangst genomen. weer incompleet! grootste deel ontbrak,vooral dure dingen. weer contact gehad met wehkamp en ze zeiden dat voor de levering getekend is,natuurlijk heb ik evoor getekend. later zijn vermiste spullen in een rommelbak gevonden bij ons flat! schandalig! Wehkamp is een onderzoek gestart maar ik wou graag zelf ook een melding maken!! Als er aangegeven wordt niet bij de buren afgeven,moet het ook zo zijn! graag verneem ik van jullie of jullie mij in deze kwestie van dienst kunnen zijn
mvg G. Vardojeva
Gewenste Oplossing:
wanneer deze probleem opgelost wordt en ik hoef niet voor NIET ONTVANGEN PRODUCTEN TE BETALEN. Slordige werk van dhl,en is niet de eerste keer

