Mijn Klacht:
Hallo ik heb vanmorgen 30-05-2015 een pakketje ontvangen via DHL daar wij gewoon thuis waren heeft de bezorger het pakketje in de brievenbus gepropt dit betrof een jas met als gevolg 2 knopen stuk . hopelijk wordt hier iets met gedaan .
Gewenste Oplossing:
Laat dit aan de desbetreffende bezorger weten dit is toch niet de bedoeling!

