Klacht: Bercht bezorgd maar niets ontvangen

op 14 augustus 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb gisteren bestelling gedaan bij EssenzaHome vanmiddag13 juli 2019 kon ik zien dat het 17.22 was bezorgd door DHL ik was thuis niemand heeft aangebeld niets in mijn brievenbus geen bericht achtergelaten waar mijn pakket eventueel was afgegeven niets maar dan ook niets.
Het gaat om een bestelling van ruim 160 euro dekbedovertrek en topper vanEssenza. verjaardagscadeau voor mijn jongste zoon.
Heb DHL gebeld maar konden niet nagaan waar mijn pakket was gebleven ik zou nog van ze horen maar dit kan toch niet .
Heb ook inmiddels EssenzaHome geinformeerd want hun zijn afhankelijk van goeie bezorging

Gewenste Oplossing:

Ik wil zo snel mogelijk mijn pakket

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 augustus 2019 om 12:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw melding. Ik zie dat er inmiddels een onderzoek is gestart naar waar het pakket zich momenteel bevindt.

Gemiddeld duurt het 3 werkdagen voordat er een resultaat is. Zodra wij meer weten nemen wij contact met u op. Hopelijk komt de zending spoedig bij u terecht. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door YVON123