Klacht: Belangrijk pakket niet bezorgd.

Kenley Wayne op 17 januari 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen vrijdag zou er een pakket worden bezorgd, de dhl bezorger kon het pakketje niet vinden zei hij. Hij zou hem nog komen brengen als hij hem had gevonden. Dit kost mij nu geld. Dit ging over een google thermostaat die ik met garantie haf omgekomen ik moest mijn oude op retour sturen. Tijdens het wachten op retour houdt google het bedrag via credit card van me reke ING 196 euro. Nu moet ik weer achter alles aan. Omdat iemand mijn pakket heeft gejat of verloren!

Gewenste Oplossing:

ASAP EEN NIEUWE THERMOSTAAT OF MIJN PAKKET TERUG MET ONKOSTEN!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 januari 2022 om 13:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag.

Bedankt voor uw bericht.

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat onze bezorger heeft aangegeven dat het pakket met de thermostaat van google is geleverd terwijl het nog niet terecht is. Ik begrijp dat de bezorger in de tussentijd ook niet terug is gekomen. Wat hier precies mis is gegaan is voor mij helaas ook onduidelijk.

Ik snap uw teleurstelling en zie dat er inmiddels telefonisch contact is geweest. Ik wil u dan ook hetzelfde adviseren. Google kan dit namelijk voor u bij ons laten onderzoeken. Ik adviseer u om google te contacteren.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Jim
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Kenley Wayne