Mijn Klacht:
Afgelopen vrijdag verwachte ik het cadeau voor mijn zoon van 12. Een pakketje besteld bij de Mediamarkt, stond genoteerd als bezorgd op ons adres. Geen pakket, geen briefje van een bezorging elders. Na contact met de klanten service was de enige optie het instellen van een ‘uitgebreid onderzoek’. Leg je zoon maar uit dat een pakket WEL betaald is maar NIET bezorgd en dat er een uitgebreid onderzoek rest, die 3-5 werkdagen duurt. Op werkdag 1 krijg ik terug koppeling. Navraag bij de koerier leert dat het pakket is bezorgd. ‘Case closed’. Bij een klacht wordt, na ‘grondig onderzoek’ het probleem (zowel financieel als materieel) belegd bij de ontvanger. Dikke middelvinger vanuit DHL, want de koerier heeft aangegeven dat het pakket bezorgd is. Toevallig hebben we een meewerkende buurtgenoot die het pakket een dag later alsnog bezorgd heeft aan huis, waarvoor grote dank! Betrouwbaarheid van buurtgenoten is groter dan de betrouwbaarheid van DHL. Laat NIETS bezorgen door DHL!
Gewenste Oplossing:
Een actie vanuit het bedrijf DHL dat ze het probleem niet beleggen bij de ontvanger, zowel financieel als materieel, maar een klacht serieus nemen en haar personeel voorzien van training en waarden waarlangs gewerkt wordt.
