Mijn Klacht:
We hebben 2 keer een pakket bezorgd gekregen van DHL en 2 keer erg asociale bezorgers aan de deur.
De eerste keer bleef de bezorger op de deurbel duwen (onze pasgeboren baby lag te slapen maar werd er wakker van!), we waren binnen 1 minuut bij de bezorger aan de deur. Hij zei “ik heb haast, sta midden op de weg”! Pakket in onze handen geduwd en weg was hij!
De 2e keer, vandaag, deurbel gaat. Ik loop naar onder, pak de sleutel en maak de voordeur open. Geen bezorger, wel een busje. Staat onze poort open.. Is de bezorger gewoon achter ons huis gelopen, in de tuin, en het pakket onder t afdak gelegd! Kom hem dus tegen bij de voordeur!! Heeft nog geluk gehad dat de hond binnen was.. Ook dit heeft 1 min geduurd! Bezorger dacht dat er niemand thuis was.. Sorry maar mogen mensen ook de tijd krijgen om naar de deur te lopen en deze open te doen?!
Gewenste Oplossing:
Gewoon even bij de voordeur wachten? Is niet teveel gevraagd van een bezorger of wel??

