Klacht: Asociale bezorger

op 09 september 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik lig ziek op bed te wachten tot het pakketje dat ik verwacht arriveer. De bel gaat, ik doe de deur van het portiek open voor de bezorger, maar hij weigert het pakket te komen brengen. Ik moet het pakket aannemen vanaf de eerste verdieping, dat is één trap op. In plaats van dat de beste man z’n werk doet, doet hij de deur niet open en roept hij door die dichte deur “naar beneden komen”. Tot vier keer aan toe weigert hij en neemt het pakket (klein, past in een hand, niet zwaar) weer mee, terwijl ik bovenaan de trap sta te zwaaien.

Gewenste Oplossing:

Als de betreffende bezorger voortaan z’n werk doet. Zelfs als ik niet ziek was geweest zou het niet zo moeten zijn dat ik zijn werk moet doen. Als je geen trappen wil lopen, word dan geen pakketbezorger, zeker niet als het om zo’n klein pakket gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 september 2019 om 11:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat onze bezorger weigerde naar boven te komen. Hij had dat uiteraard wel moeten doen, dat staat duidelijk in de richtlijnen waaraan onze bezorgers zich moeten houden. Ik heb uw klacht dan ook doorgezet naar de leidinggevende van deze bezorger. Hij zal hier dus op worden aangesproken.

Het pakket is vandaag inmiddels alsnog in goede orde bij u bezorgd. Heeft u toch nog vragen? ? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door firapeel