Mijn Klacht:
Artikel besteld en betaald. Op 5 juni 2021
DHL zou 2x tevergeefs aan de deur geweest zijn terwijl ik gewoon thuis was. Bij tracktrace stond dat ik het bij service point opgehaald zou hebben. Daar is het echter nooit geweest.
Toen melding dat het teruggestuurd zou zijn naar de verzender. Herhaalde malen via de mail contact gezocht zowel met kortingshoek als DHL. Van kortingshoek kreeg het hele Covid verhaal als verklaring voor vertraging. Dat klopt niet want DHL had een kaartje in de bus gedaan op 21 juni.
Het is inmiddels 7 juli en ik heb nog steeds niks ontvangen.
De fout zit bij DHL
Ik heb gevraagd aan Kortingshoek om het bedrag te retourneren omdat ik er geen vertrouwen meer in heb dat het nog geleverd wordt maar krijg geen reactie.
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn geld teruggestort krijg of binnen een week het artikel heb ontvangen. Ik zou het fijn vinden een reactie te ontvangen
