Klacht: Artikel niet geleverd

JannyvanTuijl op 08 juli 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Artikel besteld en betaald. Op 5 juni 2021
DHL zou 2x tevergeefs aan de deur geweest zijn terwijl ik gewoon thuis was. Bij tracktrace stond dat ik het bij service point opgehaald zou hebben. Daar is het echter nooit geweest.
Toen melding dat het teruggestuurd zou zijn naar de verzender. Herhaalde malen via de mail contact gezocht zowel met kortingshoek als DHL. Van kortingshoek kreeg het hele Covid verhaal als verklaring voor vertraging. Dat klopt niet want DHL had een kaartje in de bus gedaan op 21 juni.
Het is inmiddels 7 juli en ik heb nog steeds niks ontvangen.
De fout zit bij DHL
Ik heb gevraagd aan Kortingshoek om het bedrag te retourneren omdat ik er geen vertrouwen meer in heb dat het nog geleverd wordt maar krijg geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld teruggestort krijg of binnen een week het artikel heb ontvangen. Ik zou het fijn vinden een reactie te ontvangen

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 juli 2021 om 14:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u onterecht een niet-thuis melding heeft gehad. Ik durf niet te zeggen wat er precies mis is gegaan, aangezien u wel thuis was. Het pakket lijkt daarna opgehaald te zijn door u, maar enkele dagen later heeft het pakket een retourscan gehad in ons sorteercentrum. Ik vermoed dan ook dat de 'opgehaald' scan een foutieve scan is geweest. Helaas kan ik de retourzending niet onderscheppen. Ik wil u daarom adviseren om contact op te nemen met de verzender om een nieuwe levering af te spreken. Ik begrijp dat dit een vervelende situatie is. Ik hoop dan ook dat de verzender u snel een nieuw pakketje kan opsturen. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sam
DHL Parcel E-care

JannyvanTuijl

Heeft op 09 juli 2021 om 10:29 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Ik heb mailcontact gehad met het bedrijf en zij geven aan dat ze de info hebben gekregen dat het artikel in goede orde ontvangen is. Zij zeggen dat ik contact op moet nemen met DHL en een ondertekende verklaring onder ede moet versturen

Reactie van de melder van de klacht JannyvanTuijl

3 jaren geleden - Wat niu?

Reactie van de melder van de klacht JannyvanTuijl

3 jaren geleden - Wat nu?

Alle klachten die gemeld zijn door JannyvanTuijl