Mijn Klacht:
Dit is de zoveelste keer dat DHL een incompetente bezorger op pad stuurt met pakketjes die OPZETTELIJK NIET worden bezorgd. Er is zogenaamd een bezorger langs geweest maar die heeft mij gemist. Wat heel vreemd is aangezien ik gewoon aanwezig was, sterker nog ik kijk regelmatig uit het raam wanneer ik een pakket verwacht. Ik heb geen deurbel gehoord, geen enkel DHL busje voorbij zien komen behalve van Post NL maar dat was voor de buren. Raar dat bezorgers van DHL stelselmatig claimen dat er niemand thuis is maar tegelijkertijd geen ‘we hebben je gemist briefje’ achterlaten en ook nooit overwegen het pakket bij de buren of een ophaalpunt achter te laten. Ik weet nu niet of mijn pakket morgen alsnog word bezorgd op niet. Bij het invoeren van de TT code staat er dat het morgen bezorgd word echter staat er niets vermeld over WAAR het bezorgd word. Mijn ervaring met DHL is dat dit soms ook kan betekenen dat het pakket retour gaat naar de afzender. Als dat het geval is dan word ik woedend. Ik kan hun bloed wel drinken zo kwaad word ik dan. Want ik kan dit artikel momenteel niet nog eens aanschaffen want de webshop heeft de prijs alweer aangepast waardoor het product nu ontzettend duur is vergeleken met de aanbieding (toen ik het dus bestelde). En het pakket komt uit Duitsland dus wie weet wanneer ik uitsluitsel krijg hierover.
Gewenste Oplossing:
Alsnog mijn pakket bezorgen morgen en stoppen met incompetente luie bezorgers in te zetten die 30-40 min nadat hun route is begonnen alvast een melding laten e-mailen naar mij dat ze me hebben gemist terwijl ik gewoon thuis urenlang zit te wachten en zelfs regelmatig uit het raam kijk en niemand heb gezien. Waar is mijn pakket?
