Klacht: Al 3 x een pakket niet bezorgd

D Selvi op 12 januari 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit bedrijf DHL is echt een vieze leugenaar en bedrijf van STRONT!
Vorige week dinsdag heb ik een bestelling gedaan van de Lidlshop die ik afgelopen zaterdag zou ontvangen!
Tussen 12.00 en 15.00u gewacht na 15.00u krijg ik een mailtje dat het vertraagd is het zou tussen 17.00 en 19.00u worden bezorgd! Ze bezorgden wel het pakket van Bol.com en je raad het al pakket van Lidl werd niet bezorgd. Kreeg doodleuk een mailtje dat ze me hadden gemist terwijl ze wel het pakket van Bol.com aan mij hadden overhandigd dus hoezo was ik niet thuis voor het andere pakketje?? De eerstvolgende werkdag ( maandag 2 dagen later ) zouden ze het opnieuw aanbieden.
Ok die 2 dagen wachten doe ik vrij nemen van werk de hele dag wachten maar nee tijdsblok overschreden nog steeds niets dus bellen met DHL, die doodleuk verteld dat het pakketje is terug gestuurd want het was beschadigd!!! Terwijl er op de app van DHL onderweg staat!! Als ik niet had gebeld had ik het niet kunnen weten want zelf de moeite nemen doen ze niet!! ZE HEBBEN EEN KLANTENSERVICE VAN 0,0 service want puntje bij paaltje kunnen ze niets voor je doen! Want zelf contact opnemen met de klantenservice van Lidl doen ze dan niet maar wel je beschadigde pakketje stilletjes terug sturen kunnen ze! De klantenservice van DHL zit daar op hun luie reet om je aan te horen meer niet!! Zelf contact opgenomen afgelopen maandag Lidl stuurt mijn bestelling opnieuw, die vandaag woensdag door DHL ZOU WORDEN BEZORGD!! Tijdsblok tussen 14.00u en 18.00u! Weer een halve dag vrij genomen half 2 thuis 17.55 nog steeds niemand van DHL.. chatten met DHL Het is nog geen 18.00u dus even geduld we kunnen niets doen, krijg ik te horen van die nietsnut klantenservice waarom ze daar zitten mag Joost weten!! Inmiddels 19.00u weer chatten wordt me doodleuk verteld dat de chauffeur niet is vertrokken en waarom niet weten ze niet eens! Hoe onprofessioneel en hoe SCHANDALIG wil je het hebben als bedrijf?? Wat voor prutsers heb je in dienst?? Weer een halve dagje opgenomen voor dit ACHTERLIJKE BEDRIJF DIE MAAR GEEN PAKKETJE KAN AFLEVEREN!! Al met al 3x liegen en bedriegen en ook niet eens behulpzaam naar je klanten toe kunnen zijn!! Ze vergeten even dat ze hun brood verdienen mede dankzij het bezorgen van ons bestellingen wat ze blijkbaar niet kunnen! Ze zijn een al een SCHANDE EN EEN FLUT BEDRIJF DIE HET NIET VERDIEND EEN BESTAANSRECHT TE HEBBEN HIER!!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn opgenomen uren van mijn werk vergoed hebben ik heb tevergeefs voor niets gewacht omdat ze niet kwamen opdagen en logen dat ze onderweg waren!! EN DAT 2 halve werkdagen!!
Eis dat DHL ervoor zorgt dat MIJN PAKKET door PostNL wordt bezorgd aangezien ze een PRUTS BEDRIJF ZIJN DIE HUN AFSPRAKEN NIET NA KUNNEN KOMEN

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemorgen, Hartelijk bedankt voor uw uitgebreide berichtgeving. Graag kijken we de zending voor u na. Kunt u hiervoor het zendingsnummer doorgeven met uw postcode en huisnummer? Een zendingsnummer kan worden opgevraagd bij de afzender van uw pakket en begint meestal met 3S, JVGL, JUN, JJD, CD, CY of eindigt op DE. Alvast bedankt voor de genomen moeite en met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht D Selvi

1 jaar geleden - 3SLDL0012091016 Is de zendingnr, alsof jullie iets kunnen of gaan doen. Krijg standaard zo van u te horen: “ het wordt vandaag tussen 14.00u en 18.00u bezorgd” en dit hoor ik al va afgelopen zaterdag! Op de app staat aangekomen in uw regio wordt vandaag bezorgd tussen 14.00u en 18.00u terwijl de chauffeur niet eens onderweg is met mijn pakket want dat staat er niet dat hij onderweg is!! Gisteren stond het er ook niet dus vandaag zal het 100% weer niet worden bezorgd gegarandeerd werkwijze van DHL Kennen we onderhand wel! Wordt ongetwijfeld vervolgd! Pruts bedrijf

Reactie van de melder van de klacht D Selvi

1 jaar geleden - Ow ja hierbij nog de postcode 1018AK en huisnr 458.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 januari 2023 om 14:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor de gegevens.

Zo te zien was uw zending gisteren vertraad wegens overmacht. Mijn excuses dat u hierdoor langer hebt moeten wachten op uw pakket. Zover ik kan zien is het pakket inmiddels gelukkig bij u afgeleverd. Mocht u onverhoopt problemen blijven ervaren in de toekomst, dan horen we dit graag. U kunt ons hiervoor bereiken via onze klantenservice: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support.

Ik wil u in ieder geval nog een prettige dag wensen.

Met vriendelijke groet,

Maud
DHL Parcel E-care

D Selvi

Heeft op 15 januari 2023 om 10:45 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Wie draait er voor op mijn vrij genomen uren op die ik voor niets heb moeten opnemen? 2 halve dagen?? Schande….

Alle klachten die gemeld zijn door D Selvi