Klacht: Agressieve Bezorger

op 05 juni 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren 4-6-2018 attendeerde ik een DHL bezorger op het uit het raam gooien van zijn vuilnis. in een plastic zaten blikjes, flesjes en een half crosantje. ik vroeg waarom hij het niet in de afval bak gooide die 2 meter verder stond, waarop ik uitgemaakt werd voor alles en nog wat in het bijzijn van mijn kinderen. ik heb geen auto of kenteken, het was in Heemskerk, rond kwart over 12. het was geen officiële auto van jullie maar een personen auto met bordjes erop. een jonge man volgends mij Marokkaanse komaf jaar of 25-27.

Dit is niet te verhelpen, fatsoen heb je of heb je niet

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 05 juni 2018 om 13:21 geantwoord

Beste heer Bernhard,

Bedankt voor uw bericht.

Ik bied u mijn excuses aan voor het gedrag van onze bezorger. Dat hij zijn rommel zomaar uit het raam gooide is al onacceptabel, dat hij u vervolgens voor van alles en nog wat uitmaakte is al helemaal niet te accepteren. Ik wil hier dan ook graag werk van maken.

Hoewel het zonder kenteken moeilijk wordt om te achterhalen welke bezorger dit is geweest, ga ik proberen dit toch na te gaan via het depot in uw regio. Als ik met zekerheid kan vaststellen welke bezorger dit was, zorg ik ervoor dat uw klacht bij zijn leidinggevende terechtkomt. Het is dan aan de leidinggevende van de bezorger om hierop de nodige stappen te ondernemen in de richting van de bezorger.

Harald
Webcare DHL Parcel Nederland