Klacht: afspraak? ho maar

m weerman op 20 februari 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 20 februari 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste M Weerman, Ik zie dat het pakket helaas niet binnen de afhaaltermijn door u was opgehaald op het servicepunt waar naartoe u het had doorgestuurd middels een interventieverzoek. Helaas betekend dit dat het pakket nu retour afzender is. U...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 20 februari 2015

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

tot 2 keer toe een pakje besteld van uit Duitsland, briefje in de bus met verwijzing naar website dhl om aflevertijdstip op te geven, werkt niet
bellen, mailen, na 3 keer overdag aanbieden gaat het pakje retour, 2e poging zelfde artikel. weer levering overdag (niet thuis) gemaild, gebeld
pakje weer foetsie en nu maar hopen dat het duitse bedrijf geld terugstort

Gewenste Oplossing:

dat het pakje wordt afgeleverd op de gewenste tijd in de avond of op een dhl afhaaladres, misschien kunnen ze iets aan hun website doen>........

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

11 jaren geleden - Beste M Weerman, Wat vervelend dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. Het laatste pakket dat ik kan vinden op uw adres was op 10 februari voor het eerst geleverd. Er is toen door u een interventieverzoek gedaan om het op een servicepunt te leveren. Volgens mijn gegevens is het daar de volgende werkdag afgeleverd. Heeft u al navraag gedaan op dit servicepunt? Met vriendelijke groet, David

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 februari 2015 om 15:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste M Weerman,

Ik zie dat het pakket helaas niet binnen de afhaaltermijn door u was opgehaald op het servicepunt waar naartoe u het had doorgestuurd middels een interventieverzoek. Helaas betekend dit dat het pakket nu retour afzender is. U kunt verder contact met de verzender opnemen over uw bestelling.

Met vriendelijke groet,
David

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM