Mijn Klacht:
tot 2 keer toe een pakje besteld van uit Duitsland, briefje in de bus met verwijzing naar website dhl om aflevertijdstip op te geven, werkt niet
bellen, mailen, na 3 keer overdag aanbieden gaat het pakje retour, 2e poging zelfde artikel. weer levering overdag (niet thuis) gemaild, gebeld
pakje weer foetsie en nu maar hopen dat het duitse bedrijf geld terugstort
Gewenste Oplossing:
dat het pakje wordt afgeleverd op de gewenste tijd in de avond of op een dhl afhaaladres, misschien kunnen ze iets aan hun website doen>........

