Mijn Klacht:
Afgelopen zondag had ik een pakketje besteld dat volgens het bedrijf op dinsdag 30 september bij afgeleverd zou worden. ’s Ochtends had ik nog een melding ontvangen dat het pakketje onderweg was. Tot dit moment was alles goed, om 12.59 uur kreeg ik echter een melding waar ik erg verrast door was. Volgens de chauffeur had ik het pakje geweigerd omdat het adres onbekend is. Best wel raar dat mijn post en pakketjes via andere bezorgdiensten hier wel gewoon aankomen. Ik vind het schandalig dat een groot koeriersbedrijf als DHL slecht personeel aanneemt en waarschijnlijk met verouderde data rond rijd. Zelfs bij de klantenservice van het bedrijf konden ze mijn gegevens niet vinden. Dit is de laatste keer dat ik bij DHL iets bestel, schande is het enige wat ik over dit bedrijf kan zeggen.
Gewenste Oplossing:
Dat zal niet gebeuren.

