Mijn Klacht:
Ik ben de hele ochtend aan het wachten op een pakketje dat vandaag op mijn verjaardag zou aankomen! Ik heb regelmatig via DHL tracknet bijgehouden waar mijn pakketje was. Hij zou vandaag bezorgd worden tussen 9:00 en 13:00 maar vervolgens zie ik om 12:30 bij tracknet staan dat het adres gesloten is (terwijl ik gewoon thuis ben!) en er is ook geen briefje in mijn brievenbus achtergelaten. Kortom jullie bezorger is niet aan mijn deur geweest.
Ik zie op Google heel veel klachten hierover en denk dat ik in de toekomst ook niet meer via jullie bedrijf wat ga laten bezorgen.
Gewenste Oplossing:
Pakketje zsm ontvangen

