Mijn Klacht:
Track & trace geeft aan dat het adres “gesloten” was om 13:05 terwijl ik de heledag gewoon thuis zit te wachten heb gezien dat hier vaker klachten over zijn. Maar heb dus voor niks me zaterdag weg gegooid..
Gewenste Oplossing:
Als ik me pakket nog voor vijf uur binnenkrijg..

