Klacht: Adres bestaat opeens niet?

op 09 oktober 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakketje besteld, zou 4 oktober aankomen, en opeens staat er ‘Bezorging verhinderd’ op de Track Trace code. Iets is er fout gegaan dacht ik, kan gebeuren. Ik heb via facebook contact opgenomen met DHL. En maandag kreeg ik opeens te horen dat mijn pakket naar een niet bestaand adres is gestuurd, en dat het daarom wordt terug gestuurd.

Raar, dacht ik. Alle gegevens gecheckt, alles klopt. Ik heb op mijn adres al vaker DHL pakketten gekregen. Hier krijg ik ook altijd mijn post, want het is letterlijk waar ik woon. Nooit problemen gehad. En nu zegt DHL opeens dat mijn adres niet bestaat.

DHL op facebook heeft gezegd dat ik contact met de verkopen moet nemen.

Het kan toch niet dat mijn adres opeens niet bestaat?! Ik hoop dat DHL mij kan verzekeren dat dit niet meer gebeurt. En mijn pakketje alsnog kan afleveren ipv terugsturen naar de verkoper.

Als ik de zekerheid heb dat dit niet meer gebeurt. En mijn pakketje als normaal wordt afgeleverd.

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 oktober 2019 om 12:37 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Uw pakket was gericht aan postcode 3067AX met huisnummer 267A. Dit is geen officieel bestaand adres. In de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG), de officiële registratie van het Kadaster, is dit adres niet te vinden. Wel nummer 267, maar niet met de toevoeging A. Zocherstraat 267A bestaat dus officieel niet. Dat een eerder pakket wel is bezorgd, is dan ook een gelukkig toeval geweest.

Ik adviseer u contact op te nemen met uw gemeente. Zij kunnen uw adres door middel van een huisnummerbesluit officieel erkennen. Daarmee voorkomt u problemen, niet alleen met de bezorging van post en pakketten, maar bijvoorbeeld ook rondom de registratie van uw water- en energiemeters.

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 09 oktober 2019 om 12:41 geantwoord

Gelukkig toeval dat ieder ander bedrijf mijn adres kent? Nee, en hoe zit het mijn pakket? wanneer wordt die nou geleverd?

Alle klachten die gemeld zijn door Jurriaan1997