Klacht: Adres bestaat maar DHL zegt dat adresgegevens onjuist zijn.

t. clement op 27 oktober 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakket vanuit China besteld en dit zou vandaag binnenkomen. Ik ben hiervoor speciaal de hele dag thuis gebleven. De bezorger heeft aangegeven dat mijn adres niet bestaat terwijl alle gegevens kloppen. Dit is de tweede keer dat dit gebeurd achter elkaar. Heel erg vervelend.

DHL meldt vervolgens dat niet kan garanderen dat mijn pakket niet wordt teruggestuurd. Ik hoop heel erg dat het alsnog naar een servicepoint kan worden gestuurd want terugsturen naar China gaat mij veel tijd kosten en gedoe opleveren. Ook voor in het vervolg graag tegen de bezorger zeggen dat het adres wél bestaat!

Tracktrace: 3SABCM102671387

Mijn pakket niet terugsturen naar China en het bij een servicepoint afleveren.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 27 oktober 2021 om 13:20 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat het al meerdere keren is voorgekomen dat er onjuist is aangegeven dat uw adres onjuist is. Dit is absoluut niet de bedoeling. Ik zie dat meerdere collega's van mij hierover al een klacht hebben ingediend bij de leidinggevende van de bezorger, dit zal dus zeker serieus opgepakt worden.

Helaas zal dit pakket hierdoor wel retour afzender gaan. Wij kunnen dit niet tegenhouden of aanpassen. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender, zodat u eventueel een nieuw pakket kunt ontvangen.

Mijn welgemeende excuses voor dit ongemak.

Marissa
DHL parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door t. clement